×


תפריט נגישות

מחירון ניקוי שטיחים

כמה עולה ניקוי שטיחים ? איך מנקים שטיחים?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי ניקוי שטיחים מעודכן לשנת 2023.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי ניקוי שטיחים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

עד 3 הצעות מחיר בקליק - השוואת מחירים חכמה שתחסוך לך זמן וכסף!

 

כמה עולה ניקיון שטיחים?

ניקיון שטיחים טווחי מחירים

ניקיון שטיח מקיר לקיר
12-22 ש"ח למ"ר

ניקוי שטיחים ניידים במפעל לניקוי שטיחים
45-90 ש"ח למ"ר

ט.ל.ח

 

ניקוי שטיחים והאווירה בבית

רבים מסכימים כי פרישתו של שטיח על רצפת החדרים השונים בבית תורמת לאווירה נעימה, בעיקר בעונת החורף. אולם ניקוי שטיח נדמה בעיני רבים לטורח ומטרד. כמובן שתחזוקה קבועה של השטיח, והקפדה על כמה כללים קלים תהפוך את ההנאה מן השטיח למושלמת. שטיח לא נקי, בבית או במשרד, מעבר לחוסר האסטתיקה, יכול להיות מקום מרבץ לחיידקים ולקרדית האבק, ולגרום לאלרגיות חוזרות בקרב בני הבית. שימוש נכון בשואב אבק לצורך ניקיון שטיחים באופן סדיר יכול לתרום רבות לניקיון שטיחים מקיר לקיר, ושטיחים בכלל.


ניקוי שטיחים בבית

יש להקפיד על שאיבת האבק מן השטיח אחת לכמה ימים. לצורך ניקוי שטיח מן החול שהצטבר בין הסיבים, יש להפוך את השטיח אחת לכמה שבועות. יש להימנע משימוש בשואבי אבק תעשייתיים, הפועלים בעוצמה חזקה מדי, הגורמת נזק לסיבים. ניקיון שטיח באמצעות שואב אבק ביתי מספיק בהחלט לצורך תחזוקה שוטפת. חומרי ניקיון שטיחים הנמכרים ברשתות השיווק עשויים להיות יעילים במקרים של כתמים קלים, אך יש לבדוק את עמידות הצבע בפינה נסתרת, לפני שימוש על פני כל השטיח.


ניקוי שטיחים מקצועי – מתי?

הטעות הנפוצה בקרב רבים היא מסירת השטיח לידי מפעל לניקוי שטיחים לפני פרישתו מחדש. הצעד החכם ביותר הוא ניקוי שטיחים מקצועי לפני אחסון השטיח לתקופת הקיץ. מדוע? אם נאחסן את השטיח כשהוא מלוכלך נעניק לקרדית האבק ולחיידקים גורמי אלרגיה אחרים את הכר המושלם להתרבות בו. אם נמסור את השטיח ל-מפעל לניקוי שטיחים לפני אחסונו, נשיג נטרול מקסימלי של כל הבקטריות, וכאשר נבקש לפרוש את השטיח מחדש, נוכל ליהנות משטיח נקי מכתמים ומגורמי אלרגיות.


ניקיון שטיחים מכתמים קשים

בכל מקרה של כתם, נוזלי או מוצק, אין לשפשף את השטיח באזור הכתם. שפשוף שטיח לא יביא בהכרח לניקוי שטיח, אלא עשוי להרוס את הסיבים, ולהעמיק את הכתם. יש לספוג את הנוזל המכתים, ולמסור את השטיח ל¬-ניקוי שטיחים מקצועי. במקרה שבו דרוש ניקוי שטיחים מקיר לקיר, קיימות חברות רבות המבצעות ניקוי שטיחים בבית הלקוח, בצורה מהירה ומקצועית.

 

להפוך אותו לבית

גם אם יספרו לכם אלף פעם, לא תוכלו להבין את ההבדל שעושה הרצפה בדירה שלכם עד שתראו זאת בעצמכם. אנשים כבר מזמן הפנימו שהחלפת רצפות יכולה לכפר על מגרעות גדולות של הדירה ולתת לכם דירה חדשה לגמרי- אבל מעטים מבינים שלא צריך כל כך הרבה זמן, כסף והשקעה כדי לשנות את מצב הדירה. הבה נחזור אל המצאה מעולה, פרקטית, זולה ודקורטיבית באופייה- שמאפיינת את האדם באשר הוא בכל מקום בעולם כבר מאות בשנים: השטיח.

ארבע קירות, גג ודלת הם אינם בית עדיין. כאשר מדברים על בית, מתכוונים לרב על מה שמכונה בשפת העם "מגע נשי" בתוכו, דהיינו מוצרי טקסטיל שונים שהופכים את המקום לביתי ומזמין יותר. ספק אם גבר רווק ישקיע את הזמן והאנרגיה בפענוח האווירה הביתית ע"י הוספת וילונות או שטיחים- אבל למעוניין בתחושה ביתית- כדאי גם כדאי להשקיע את המחשבה בנושא. בעיקר אם מדובר על אנשים עובדים ועסוקים, השקעה בטקסטיל לבית חשובה, אך חשוב לא פחות לדאוג למנקים עבור הטקסטיל.


תופס לי ת'אבק

אנשים רבים לא אוהבים לשים שטיחים בביתם בגלל שלטענתם הוא אוסף את כל הלכלוך שבבית. ההיגיון אומר שאלה אינם דברים נכונים- שכן בבית נקי לא יהיו השטיחים יוצאי דופן. עם זאת, ניקוי שטיח זו בהחלט משימה שיש לחשוב עליה ולא בקלות ראש. ניקוי שטיחים טוב נעשה אך ורק ע"י חברת ניקוי שטיחים ולא באופן עצמאי. גם המקפידים, המוציאים את השטיחים כמו בימים עברו אל החצר, תולים אותם ומרעננים או שוטפים בחומרי ניקוי וצינור של מים- עדיין לא יגיעו לתוצאות של ניקוי שטיחים אליהם מסוגלים להגיע באופן מקצועי חברות הניקוי.


על ניקוי שטיחים ווילונות

אין ספק כי מפעל לניקוי שטיחים או מכבסה הנותנת שירותי ניקוי שטיח וניקוי וילונות היא נכס, כמו שכל בעל מקצוע לבית שלכם הוא נכס. ניקוי שטיחים וטקסטיל בית אחר כגון וילונות ומפות הינה עבודה סבוכה בדיוק כמו הביגוד היוקרתי ביותר שלכם. ע"פ סוג הבד והתפירה בעל המקצוע ידע האם על השטיח שלכם לעבור ניקוי שטיחים יבש או ניקוי שטיחים רטוב, האם אפשר לעשות את העבודה אצלכם בבית או שחייבים להביא אותו אל המפעל לניקוי עבור תוצאה טובה ועוד. שטיח מסוגים שונים דורש שיטות ניקוי וחומרים שונים, הרי ברור לכל כי ניקוי שטיחים מקיר לקיר שונה לגמרי מאותו ניקוי שטיח שטוח פשוט או מניקוי שטיח איראני משובח.


על טכנולוגיה והתקדמות

בדומה לשואב האבק ומנקה הבריכות הרובוטיים- אפשר למצוא בשוק מספר מכשירים לניקוי שטיחים אוטומטיים. מנקה שטיחים אוטומטי כזה יכול להיות חלק משואב אבק פשוט או מכשיר נפרד- אך בכל מקרה ניקוי שטיחים מקצועי עדיין נשלט ונעשה ללא רבב רק בידיים אנושיות ומיומנות. לכן, אם השקעתם בשטיח שלכם ועליכם להזמין שירות ניקוי שטיחים- בין אם מדובר על ניקוי שטיח שאגי או כל סוג אחר- השקיעו והזמינו מקצוענים אמיתיים. אגב, כיום לא רק הערים הגדולות זוכות למקצוענים מהמדרגה הראשונה. גם ניקוי שטיחים עומר, ניקוי שטיחים דימונה, ניקוי שטיחים אופקים, ניקוי שטיחים נתיבות, ניקוי שטיחים מיתר, ניקוי שטיחים להבים, ניקוי שטיחים שדרות ואזורים קטנים אחרים- מקבלים שירותי ניקיון ברמה בה תמצאו ניקוי שטיחים, חיפה או תל אביב הגדולות. לשירותי ניקוי שטיחים מחיר דומה בכל הארץ.


טיפים עבור ניקוי שטיחים - מרבד הקסמים

כאשר מדובר על ניקוי, עידנים עברו מאז השתמשו בחומרי כביסה פרימיטיביים שלא שטפו דבר מהשטיח. כיום, לא משנה מהו סוג השטיח שתגיעו עמו אל אחת ממכוני הניקוי המקצועיים בעיר והסיכוי שתצאו עם הכתם שהגעתם איתו נמוך עד אפסי. שיטות ניקוי חדישות, מכונות מורכבות וחומרים ממיסי כתמים עקשנים במיוחד כולם חלק מהארסנל של מנקה השטיחים המודרני. אגב, מנקה שטיחים הם מומחים גדולים גם בעבודות ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודים של ריהוט שונה (כולל סילוק ריחות רעים מריפודים שנותרים לאחר "בריחה" של הילד או רביצה של הכלב), ניקוי סלונים מלאים, ניקוי וילונות, ניקוי אריגים שונים ועוד כהנה וכהנה.


חזרה אל השטיח

אבל אין ספק כי ההתמחות הגדולה של מנקי השטיחים המודרניים הינה ניקוי השטיחים כמובן. מקומות מקצועיים במיוחד מומחים בשיטות שונות של ניקוי המתאימות לסוגים שונים של שטיחים (למשל ניקוי שטיח בקיטור, ניקוי יבש ועוד). המומחיות בהתייחסות לסוגים שונים של שטיחים מגיעה גם לפרטים הקטנים ביותר- שהרי לא יעלה על דעתו של המקצוען כי ניקוי שטיחי צמר יזכיר את ניקוי שטיח מקיר לקיר בבית הלקוח או ניקוי שטיחי עבודת יד. מומחים אלה של שטיחים לרב מומחים גם בעבודות תיקון שטיחים. עכשיו, כשברור שהעיר בה עברו אין ספור שטיחים ומרבדים מבינה בענייני האריג וניקיונו כמו שלא מבין אף אחד אחר- כדאי שתדעו כי עבור ניקוי שטיחים מחירים קסומים לא פחות מביצועי הניקוי עצמם. כמה טוב שיש ניקוי שטיחים.


כמה עולה ניקוי שטיחים?

באופן כללי, אם לוקחים בחשבון את המאמץ העצמאי בניקוי שטיח- אין ספק כי מפעל לניקוי שטיחים לא רק שיחסוך לכם זמן אלא גם כסף. ניקוי שטיחים יבש, ניקוי שטיחים רטוב, ניקוי שטיחים מקיר לקיר, ניקוי שטיח שאגי ובעצם כל סוגי השטיחים יכולים להיות כאב ראש לא קטן בבית, שלא לדבר על נזק פוטנציאלי שתעשו לשטיח אם לא תדעו לנקותו נכון. ניקוי שטיח מקצועי, ע"י מנקה שטיחים מקצועי לעומת זאת פשוט למדי עבורכם. ניקוי שטיחים מקצועי יכול להתבצע בביתכם או במפעל- בשני המקרים מגיעים האנשים אל ביתכם ומטפלים בשטיח, עד להחזרתו במצב נקי. למרות השירות המפנק ניקוי שטיחים ראשון לציון, ניקוי שטיחים הוא מהיר, אמין ומקצועי. שלא לדבר על כך שלעבודות ניקוי שטיחים מחיר סביר בהחלט עבור הטרחה.

 

טיפים עבור ניקוי שטיחים

לא מומלץ ללכת על שטיח עם נעליים, זאת מכיוון שרוב הלכלוך שמגיע אליו הוא מהנעליים

העברת מזון מעל השטיח מומלץ לעשות בעזרת מגש, זאת על מנת למנוע כתמים.

ניקוי שטיחים מומלץ לעשות בעזרת שואב אבק נייד בעל מיכל שאיבה וצינור גמיש. לשואבי אבק אלו יש יכול יניקה גבוהה.

כתמים חשוב להסיר באופן מיידי על מנת שלא ייספגו בשטיח.


ניקוי שטיחים - כדאי לדעת

עבור ניקוי שטיחים תמיד תדאגו שיהיה בבית נוזלים לניקוי יבש, אבקות כביסה ביולוגיות, שמפו לשטיח וספוג ונייר לבן שסופג ברמה גבוהה

ישנם שטיחים אשר ניתן לכבס אותם. למשל שטיחים עשויים מכותנה, אם הם בגודל המתאים.

גם אם השטיח נראה לכם נקי ומצוחצח, פעם בשנתיים-שלוש תנו לבעל מקצוע לנקות אותו

 

ניקוי שטיחים ניידים במפעל

אם בריאות ילדיכם חשובה לכם בטח תרצו לקרוא מס' עובדות חשובות בנוגע לניקוי שטיחי הבית ?

השטיח מהווה את הפילטר של החדר וכאשר הוא נסתם איכות האוויר בחדר יורדת, ילדים ותינוקות מאוד רגישים לאבק ובקטריות ויכולים לפתח אלרגיות שונות כגון אסטמה, רגישות יתר לאבק ושאר וירוסים שלא נדע...

סממנים:  קשיי נשימה, אדמומיות בעיניים וכאבי ראש.

שואבי אבק לסוגיהם מסוגלים לשאוב רק עד 20% מכמות הלכלוך המצטבר, שאר האבק והחול נדבקים אל השטיח וסותמים את חללי האוויר בין הסיבים, מאפירים את צבע השטיח והגרוע מכל הם הופכים לחלק אינטגראלי מהאוויר אותו אנו נושמים. טיפול ביתי אינו מספיק ולכן יש צורך לשלוח את השטיח לניקוי מקצועי במפעל לניקוי שטיחים.

 

ניקוי שטיחים בבית הלקוח / שטיח מקיר לקיר:

שיטת ההקצפה או ההזרקה נותנות מענה חלקי ולא מספיק, הן מנקות את השטיח חיצונית בלבד. זהו ניקוי מעל פני השטח ומתאים לשטיחים מקיר לקיר בלבד ! הכוונה לשטיחים הדבוקים לרצפה. במפעלינו ישנו מכלול של מכשור מיוחד המיועד לתת מענה לניקוי יסודי לכל השטיח, אנו מוציאים את הלכלוך מפנים השטיח.

יש לבדוק האם יש  אחריות לגבי גניבה או נזק.

חשוב מאוד: כאשר מוסרים שטיח לניקוי יש לשאול באיזו שיטה הוא ינוקה ?

לכל שטיח יש סוג ניקוי המותאם לו בלבד, זאת כדי לא להרוס את השטיח.

 

סוגי טיפול לשטיחים :

• ניקוי שטיחים רטוב
• ניקוי יבש
• טיפול מיוחד לשטיח שעבר הצפה.
• טיפול בכתמים קשים
• חיטוי נגד ריחות וקרדית האבק


כמה עולה לנקות שטיח ?

ניקוי שטיחים משתנה בהתאם לסוג חברת הניקוי והאיזור בארץ, מפעל לניקוי שטיחים או מכבסה ייקחו מחיר הרבה יותר גבוה מאשר ניקוי שטיחים בבית הלקוח, יש הבדל עצום בין ניקוי שטיח על פני השטח לבין ניקוי של מפעל כאשר השטיח עובר תהליך דומה לכביסה. אנחנו מזמינים אותך לבצע השוואת מחירים בין חברות  לניקוי שטיחים.


ניקיון שטיחים – לסיכום:

ניקוי שטיח באמצעים ביתיים הוא דרך טובה לתחזוקה שוטפת. ניקוי שטיחים מקצועי דרוש לשטיחי הבית לפחות אחת לשנה, וכאשר מדובר על שטיחים מקיר לקיר, יש לפנות אל ניקוי שטיחים מקצועי לעתים תכופות יותר. כמעט כל מפעל לניקוי שטיחים מבצע גם ניקוי שטיחים בבית הלקוח, באמינות ובאחריות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא שירותי ניקוי שטיחים ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי השירותים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.